Ingyenes konzultáció

30 perc alatt megtudhatod, hogy mi az a 3 terület a cégedben, amit ha fejlesztesz, akár 30-50%-os árbevétel növekedést is elérhetsz

Akár MILLIÓKAT is bukhatsz, ha kihagyod ezt a lehetőséget, ne hagyj pénzt az asztalon

nap
óra
perc
másodperc
Erről a lehetőségről most lemaradtál 🙁

Ha jelentkeztél a webinárra, akkor minden bizonnyal most kihívást jelent számodra legalább 1 dolog, az alábbiak közül:

kicsi feltöltős képek (29)

hogy, vajon mit gondol az ügyfeled, „mi alapján hozza meg a vásárlási döntéseit”

59

nehéz „magasabb árat kérned” a termékedért/szolgáltatásodért, ha az ügyfél nem érzi az ár mögött ugyanazt az értéket

60


„nem jelentkeznek újra a régi ügyfelek”

61

nem tudod, „hogyan ösztönözheted az embereket arra, hogy téged válasszanak és ne a konkurenciát”

62


„nem adnak ajánlást másoknak”

Milyen azonnali és hosszútávú megoldásokat kínál az ügyfélélmény javítása, amely már 2025-ben 30-50%-al magasabb árbevételt eredményezhet számodra?

…a legtöbbször az alábbi területeken várhatsz javulást, de ha regisztrálsz a konzultációra, akkor a te vállalkozásodra szabott, konkrét javaslatot is kapsz

Mit nyerhetsz cégvezetőként, ha kiemelkedő az ügyfélélmény, amit nyújtasz?

  • Időt szabadít fel számodra, hogy cégvezetőként tűzoltás helyett a stratégiai döntésekre fókuszálhassál
  • Egy átgondolt ügyfélélmény stratégia segít olyan ügyfeleket vonzani, akik értékelik a minőséget, kevésbé árérzékenyek, és hosszú távon lojálisak maradnak. Ez stabilabb és kiszámíthatóbb, valamint magasabb bevételt eredményez.
  • Erősebb márka és akár piacvezető pozíció, ami kiemel a konkurencia tengeréből
  • Kevesebb stressz és nyugodtabb működés, ugyanis egy jól működő ügyfélélmény stratégia megoldja az ügyfélpanaszok és a negatív visszajelzések nagy részét.
  • Növekvő számú ügyfélajánlás és csökkenő hirdetési költség

Nagyon fontos nekem, hogy mindig a legjobb szakmai tudást adhassam át ügyfeleimnek

Ezért folyamatosan képzem magamat itthon és külföldön egyaránt, figyelem a külföldi trendeket

Várhatóan akkor tudod majd a legjobb eredményt elérni az ügyfélélmény fejlesztése során, ha igaz rád néhány ezekből az állításokból:

  • legalább 2-3 éve működik a vállalkozásod és vannak már rendszeresen ügyfeleid, nem az ügyfélszerzés a legnagyobb kihívásod
  • küzdesz a szolgáltatásod minőségének, értékének az eredményes kommunikálásával
  • nem csak gyorsan „megfejni” akarod az ügyfeleidet, aztán szélnek ereszteni, hogy jöjjenek az újak, hanem hosszútávú ügyfélkapcsolatokra törekedsz
  • fontos számodra az ügyfeleid elégedettsége és a panaszaik megfelelő kezelése
  • szeretnél versenyelőnyre szert tenni a piacodon
Nagy Tímea - ügyfélélményspecialista

Hogyan dolgozom az ügyfeleimmel?

  • egyéni, cégre szabott szolgáltatást nyújtok, egyszerre csak 1 ügyféllel zajlik a konzultáció (nem csoportban)
  • online vagy fizikai üzlet esetén személyesen, a helyszínen felmérem az aktuális ügyfélélményt, hogy lássam, honnan indulunk
  • a konzultációk során célokat és mérőszámokat határozunk meg közösen az ügyféllel
  • a folyamat során egy dokumentumot is kap a megvalósítandó lépésekről, melyet bármikor elővehet és csak követni kell
  • a kérdéseket megválaszolom, támogatom az ügyfelet a megvalósítás utján

Hallgasd meg Emmát és Leventét, hogy milyen volt velem dolgozni!

Az ő esetükben egy speciális területen, egy kiállításon való eredményes megjelenésre fókuszáltunk az ügyfél élményteremtésnél

(fogadd el a sütiket, hogy biztosan meg tudd nézni a videókat)

Igyekezz, mert lehet, hogy a konkurenciád már jelentkezett a konzultációra!

ha most kimaradsz, akkor lehet, hogy milliókat buksz el… ugye ezt Te sem akarod?

Ha tavaly 20M Forint volt az árbevételed, idén akár 26-30M is lehet a kiváló ügyfélélménynek köszönhetően...

nap
óra
perc
másodperc
Erről a lehetőségről most lemaradtál 🙁

További visszajelzések korábbi ügyfeleimtől

Szeretném megosztani pozitív tapasztalatainkat a VIP Ügyfélélmény audittal kapcsolatban, amit nemrégiben vettünk igénybe Timitől. A szolgáltatás rendkívül hasznos volt számunkra, mivel segített azonosítani és megoldani több problémát is, amelyek befolyásolták ügyfeleink elégedettségét és hosszabb ügyfél élettartamot eredményezhetnek. Az audit során kapott részletes elemzések és javaslatok révén sikerült már most jelentősen javítanunk az ügyfélélményen. Azért választottuk ezt a szolgáltatást, mert mert mi a Frozen Mango Médiánál hiszünk az innovációban és a személyre szabott megközelítésben. Az audit során tapasztalt profizmus és alapos munkavégzés megerősítette bennünk, hogy jól döntöttünk. Mindenkinek bátran ajánljuk Timi VIP ügyfélélmény auditját!

Gajdács Réka Frozen Mango Media

Timi grafikai tervezés és kivitelezés szolgáltatását vettem igénybe, többféle termékre. Készített nekem névjegykártyákat, a brandemhez illő e-bookot és annak prémium, keményfedeles könyv változatát, valamint céges prezentáció sablont is. Magas minőségi tapasztalatom van, ami ritka ebben a szakmában. Bármit kértem Timitől, mindig határidőre, magas minőségben jutottam hozzá és többet, jobbat is kaptam, mint amire számítottam. Bármikor, ha újabb kéréssel fordulok Timihez, azonnal reagál rá, ez nekem cégvezetőként nagyon megnyugtató. Ajánlom Timi grafikai szolgáltatatását ha megbízható és kreatív szakemberre van szükséged, aki tartja a megbeszélt határidőket és kiváló minőségű munkát ad át, ügyfélélménnyel megfűszerezve.

Püsök Zoltán Követeléskezelési szakértő az Inkasszó Akadémia alapítója

Timivel a BNI-ban ismerkedtünk meg, már az első benyomás is pozitív volt a személyiségét illetően, nem volt kérdés, hogyha eljön az idő, az Ő segítségét kérem. A Fejleszd Lelkesen Iskolaelőkészítő programom miatt kértem a segítségét. Az Ügyfélélmény audit során profi, teljeskörű szolgáltatást kaptam. Olyan dolgokra világított rá Timi, amelyek igazán nagy segítséget jelentenek a haladásban. A csomag amit kaptam, a teljeskörű kiértékelés és az eszközök - mindez baráti és Timire jellemző igen kedves hangulatban - olyan jól használható tudást ad, amit könnyen beépíthetek a napi vállalkozói munkámba. Köszönöm!

Czeglédi Ildikó Fejleszdlelkesen gyógypedagógiai segítségnyújtás, Iskolaelőkészítő online

Honnan tudhatod, hogy neked való-e a konzultáció?

Neked való a konzultáció ha:

☑️legalább 2-3 éve működik a vállalkozásod és vannak már rendszeresen ügyfeleid, nem az ügyfélszerzés a legnagyobb kihívásod

☑️küzdessz a szolgáltatásod minőségének, értékének az eredményes kommunikálásával

☑️nem csak gyorsan „megfejni” akarod az ügyfeleidet, aztán szélnek ereszteni, hogy jöjjenek az újak, hanem hosszútávú ügyfélkapcsolatokra törekedsz

☑️ magasak a hirdetési költségeid és szeretnéd csökkenteni

☑️ szeretnéd, ha a korábbi ügyfeleid újra vásárolnának tőled

☑️fontos számodra az ügyfeleid elégedettsége és a panaszaik megfelelő kezelése

☑️ szeretnél kitűnni a konkurencia közül

De nem neked való a konzultáció:

❌ ha még csak most indítottad a vállalkozásodat és nincsenek még rendszeresen ügyfeleid (ebben az esetben az első lépés az ügyfélszerzés és utána érdemes az ügyfélélménnyel foglalkozni)

❌ ha úgy szeretnél gyors eredményeket, hogy nem teszel bele elég munkát

❌ ha úgy gondolod, hogy neked már nem tudnék újat mutatni ezen a területen

Személyre Szabott Figyelem Garanciát vállalok...

Nem dolgozom sablonokkal vagy csoportos megoldásokkal – az ügyfélélmény fejlesztésének teljes folyamata kizárólag a te vállalkozásodra és igényeidre épül.

Nos, TE DÖNTESZ! Ha egyedül vágsz neki, akkor jó eséllyel téged is bedarálnak a hétköznapok és a kiemelkedő ügyfélélménynél mindig lesz egy fontosabb teendőd. 

VEDD A KEZEDBE A SAJÁT SIKEREDET és TARTS VELEM!

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok jelentkezni a konzultációra?
  1. Bármelyik gombra kattintva meg kell adnod néhány adatodat és máris megvagy az első lépéssel.

2. Ezután emailben kapsz egy kérdőívet, amit ki kell töltened ahhoz, hogy időpontot tudjál foglalni.

3. Foglald le a megadott Calendly linken a konzultációt.

 A konzultáció óradíja 25 000 Ft + Áfa, de most INGYEN jelentkezhetsz mivel részt vettél a webináron

Amennyiben bármi közbejönne, kérlek, hogy próbáld meg minél hamarabb lemondani az időpontot, hogy más igénybe vehesse azt. Ebben az esetben sajnos nem tudsz automatikusan új időpontot foglalni. Ha van még szabad időpont, akkor elképzelhető, hogy felajánlok neked egy másikat, de mivel futószalagon fognak menni a konzultációk ezt nem tudom garantálni.

Ha még csak nemrég indultál, akkor nem javaslom, hogy most jelentkezzél, mert valószínűleg még nem tudnálak olyan eredményhez hozzásegíteni, amit igazán szeretnél elérni.

Ez sok mindentől függ, de akár már néhány hónap alatt látható eredményeket érhetsz el. Jelentkezz a konzultációra!

A konzultáció online zajlik Zoom programon keresztül.