Ügyfélélmény audit és mentoring

Képzeld el, hogy a vállalkozásod egy vidámpark. Most pedig képzeld el, hogy minden egyes ügyfeled belépéskor kap egy ingyen fagyit és egy VIP bérletet a hullámvasútra! Na, pont ilyen ügyfélélményt varázsolunk a cégednek! Mi vagyunk a vidámpark menedzserei, akik végigpásztázzák a teljes értékesítési folyamatodat. Nem hagyjuk ki a részleteket: elemezzük, hogyan kommunikálsz az ügyfelekkel, mennyi extra figyelmet adsz nekik, és azt is, hogy mivel tudod őket még boldogabbá tenni.

Nem csak azért jöttünk, hogy felhívjuk a figyelmed az esetleges gyenge pontokra, hanem hogy segítsünk felturbózni az ügyfélkapcsolati pontokat. Az eredmény? Boldog, visszatérő ügyfelek, akik nem csak hogy többször vásárolnak, de örömmel ajánlanak téged a barátaiknak is. És mindezt úgy, hogy idővel még kevesebbet kell költened reklámra. Mit szólnál, ha a marketingköltséged a hullámvasúton zuhanó jegyárakhoz hasonlóan csökkenne? Szóval, készen állsz a nagy kalandra? Indítsuk el együtt az ügyfélélmény forradalmát!

Előnyök, amelyekre szert tehetsz:

Ara túlélőcsomag

Honnan tudhatod, hogy szükséged van az ügyfélélmény auditra?

Nagy Tímea - ügyfélélményspecialista

Hogyan néz ki egy ügyfélélmény audit?

Nagy Tímea - ügyfélélményspecialista

Visszajelzések

Szeretném megosztani pozitív tapasztalatainkat a VIP Ügyfélélmény audittal kapcsolatban, amit nemrégiben vettünk igénybe Timitől. A szolgáltatás rendkívül hasznos volt számunkra, mivel segített azonosítani és megoldani több problémát is, amelyek befolyásolták ügyfeleink elégedettségét és hosszabb ügyfél élettartamot eredményezhetnek. Az audit során kapott részletes elemzések és javaslatok révén sikerült már most jelentősen javítanunk az ügyfélélményen. Azért választottuk ezt a szolgáltatást, mert mert mi a Frozen Mango Médiánál hiszünk az innovációban és a személyre szabott megközelítésben. Az audit során tapasztalt profizmus és alapos munkavégzés megerősítette bennünk, hogy jól döntöttünk. Mindenkinek bátran ajánljuk Timi VIP ügyfélélmény auditját!

Gajdács Réka
Gajdács Réka Frozen Mango Media

Timivel a BNI-ban ismerkedtünk meg, már az első benyomás is pozitív volt a személyiségét illetően, nem volt kérdés, hogyha eljön az idő, az Ő segítségét kérem. A Fejleszd Lelkesen Iskolaelőkészítő programom miatt kértem a segítségét. Az Ügyfélélmény audit során profi, teljeskörű szolgáltatást kaptam. Olyan dolgokra világított rá Timi, amelyek igazán nagy segítséget jelentenek a haladásban. A csomag amit kaptam, a teljeskörű kiértékelés és az eszközök - mindez baráti és Timire jellemző igen kedves hangulatban - olyan jól használható tudást ad, amit könnyen beépíthetek a napi vállalkozói munkámba. Köszönöm!

Czeglédi Ildikó Fejleszdlelkesen gyógypedagógiai segítségnyújtás, Iskolaelőkészítő online

Visszajelzések

Szeretném megosztani pozitív tapasztalatainkat a VIP Ügyfélélmény audittal kapcsolatban, amit nemrégiben vettünk igénybe Timitől.

A szolgáltatás rendkívül hasznos volt számunkra, mivel segített azonosítani és megoldani több problémát is, amelyek befolyásolták ügyfeleink elégedettségét és hosszabb ügyfél élettartamot eredményezhetnek. Az audit során kapott részletes elemzések és javaslatok révén sikerült már most jelentősen javítanunk az ügyfélélményen.

Azért választottuk ezt a szolgáltatást, mert
mert mi a Frozen Mango Médiánál hiszünk az innovációban és a személyre szabott megközelítésben. Az audit során tapasztalt profizmus és alapos munkavégzés megerősítette bennünk, hogy jól döntöttünk. Mindenkinek bátran ajánljuk Timi VIP ügyfélélmény auditját!

Gajdács Réka

Gajdács Réka

Frozen Mango Media

Ügyfélélmény mentoring

Az ügyfélélmény audit után, de attól függetlenül is dönthetsz úgy, hogy segítségre van szükséged ahhoz, hogy a meghatározott javaslatokat be is építsd a vállalkozásod mindennapjaiba. Ehhez folyamatos úton tartást, kapcsolattartást, rendszeres támogatást kapsz.

Kattints a lenti gombra és vedd fel velem a kapcsolatot!

Nagy Tímea - ügyfélélményspecialista

Helyszíni Ügyfélélmény audit

Multinacionális vállaltok vagy olyan nagyobb cégek számára ahol fontos az iroda vagy üzlet megfigyelése is, lehetőség van helyszíni ügyfélélmény auditra is. Ebbe beletartozhat a dolgozók bevonása is, a vásárlási folyamat helyszíni megfigyelése stb.
A megfigyelések és beszélgetések kiértékelését és a konkrét, cégre szabott, egyedi javaslat csomagot szintén egy második beszélgetés követi, ahol mindent pontosan átbeszélünk, így a megvalósítást akár azonnal el is kezdheted.

Kattints a lenti gombra és vedd fel velem a kapcsolatot!

Satisified-clients-icon.png
Elégedett ügyfél
0 +
Projects-completed-icon.png
Elkészült projekt
0 +
Team-members-icon.png
Szakmai tapasztalat
0 +
Award-win-icon.png
Szakmai konferencia
0 +