Ügyfélélmény audit és mentoring
Képzeld el, hogy a vállalkozásod egy vidámpark. Most pedig képzeld el, hogy minden egyes ügyfeled belépéskor kap egy ingyen fagyit és egy VIP bérletet a hullámvasútra! Na, pont ilyen ügyfélélményt varázsolunk a cégednek! Mi vagyunk a vidámpark menedzserei, akik végigpásztázzák a teljes értékesítési folyamatodat. Nem hagyjuk ki a részleteket: elemezzük, hogyan kommunikálsz az ügyfelekkel, mennyi extra figyelmet adsz nekik, és azt is, hogy mivel tudod őket még boldogabbá tenni.
Nem csak azért jöttünk, hogy felhívjuk a figyelmed az esetleges gyenge pontokra, hanem hogy segítsünk felturbózni az ügyfélkapcsolati pontokat. Az eredmény? Boldog, visszatérő ügyfelek, akik nem csak hogy többször vásárolnak, de örömmel ajánlanak téged a barátaiknak is. És mindezt úgy, hogy idővel még kevesebbet kell költened reklámra. Mit szólnál, ha a marketingköltséged a hullámvasúton zuhanó jegyárakhoz hasonlóan csökkenne? Szóval, készen állsz a nagy kalandra? Indítsuk el együtt az ügyfélélmény forradalmát!
Előnyök, amelyekre szert tehetsz:
- Növekvő vásárlói elégedettség: Az ügyfeleid imádni fognak és visszajárnak, mert minden alkalommal egy kis extrát kapnak.
- Több visszatérő vásárló: Olyan lesz, mintha minden vásárláskor egy bónusz körre hívnád őket a kedvenc játékukra.
- Csökkenő marketingköltségek: A szájhagyomány útján terjedő jó hírnév miatt kevesebbet kell majd költened reklámra.
- Versenyelőny: A céged kitűnik a tömegből, mert az ügyfelek mesés élményekkel távoznak tőled.
- Pozitív hírnév: Az ügyfelek úgy beszélnek majd rólad, mintha te lennél a vidámpark legjobb attrakciója, és ezt mindenki szeretné megtapasztalni!
Honnan tudhatod, hogy szükséged van az ügyfélélmény auditra?
- ha az ügyfeleid, vásárlóid csak egyszer vásárolnak nálad és esetleg akkor sem túl nagy összegben
- ha csak ritkán vagy egyáltalán nem tudsz szerződést hosszabbítani az ügyfeleiddel
- ha a munkatársaid között túl nagy a fluktuáció és esetleg néha elégedetlenek is
- ha néha előfordul, hogy félrecsúszik valami az eladások terén és elégedetlen lesz a vevő, de te szeretnél javítani ezen
- ha nagy a verseny a saját területeden és szeretnél kiemelkedni a konkurencia közül, de fogalmad sincs, hogy hogyan csináld
- ha túl magasnak érzed a hirdetési költségedet
- ha folyton az új vevőket hajkurászod
- ha szeretnéd, hogy többet költsenek nálad, vagyis nagyobb legyen a kosárérték egy vásárlás során
Hogyan néz ki egy ügyfélélmény audit?
- A konzultáció előtt küldök neked egy kérdőívet a jelentkezéskor megadott email címedre, amit legkésőbb a konzultáció előtt 24 órával kérlek, hogy tölts ki. Erre azért van szükség, hogy minél inkább megismerjem a cégedet/vállalkozásodat és fel tudjak készülni belőle. Így sokkal hatékonyabb lesz a konzultáció, több mindenre ki tudunk térni és jobb eredményeket tudunk elérni.
- A konzultáció 60 percig tart és online zajlik. Ezen főleg te fogsz beszélni, de ne ijedj meg, folyamatosan kérdezgetni foglak. A célom az, hogy minél jobban feltárjam a területet, amin szeretnél javítani az ügyfélélmény segítségével
- A megbeszélés után kiértékelem az eredményeket, elkészítem az írásos javaslat csomagomat, amiben 5-7 konkrét, a te vállalkozásodra szabott javaslatot fogalmazok meg
- A folyamatot egy második, 30 perces, online konzultáció követ, ahol átbeszéljük az előre megkapott javaslatokat
Visszajelzések
Szeretném megosztani pozitív tapasztalatainkat a VIP Ügyfélélmény audittal kapcsolatban, amit nemrégiben vettünk igénybe Timitől. A szolgáltatás rendkívül hasznos volt számunkra, mivel segített azonosítani és megoldani több problémát is, amelyek befolyásolták ügyfeleink elégedettségét és hosszabb ügyfél élettartamot eredményezhetnek. Az audit során kapott részletes elemzések és javaslatok révén sikerült már most jelentősen javítanunk az ügyfélélményen. Azért választottuk ezt a szolgáltatást, mert mert mi a Frozen Mango Médiánál hiszünk az innovációban és a személyre szabott megközelítésben. Az audit során tapasztalt profizmus és alapos munkavégzés megerősítette bennünk, hogy jól döntöttünk. Mindenkinek bátran ajánljuk Timi VIP ügyfélélmény auditját!
Timivel a BNI-ban ismerkedtünk meg, már az első benyomás is pozitív volt a személyiségét illetően, nem volt kérdés, hogyha eljön az idő, az Ő segítségét kérem. A Fejleszd Lelkesen Iskolaelőkészítő programom miatt kértem a segítségét. Az Ügyfélélmény audit során profi, teljeskörű szolgáltatást kaptam. Olyan dolgokra világított rá Timi, amelyek igazán nagy segítséget jelentenek a haladásban. A csomag amit kaptam, a teljeskörű kiértékelés és az eszközök - mindez baráti és Timire jellemző igen kedves hangulatban - olyan jól használható tudást ad, amit könnyen beépíthetek a napi vállalkozói munkámba. Köszönöm!
Visszajelzések
Szeretném megosztani pozitív tapasztalatainkat a VIP Ügyfélélmény audittal kapcsolatban, amit nemrégiben vettünk igénybe Timitől.
A szolgáltatás rendkívül hasznos volt számunkra, mivel segített azonosítani és megoldani több problémát is, amelyek befolyásolták ügyfeleink elégedettségét és hosszabb ügyfél élettartamot eredményezhetnek. Az audit során kapott részletes elemzések és javaslatok révén sikerült már most jelentősen javítanunk az ügyfélélményen.
Azért választottuk ezt a szolgáltatást, mert
mert mi a Frozen Mango Médiánál hiszünk az innovációban és a személyre szabott megközelítésben. Az audit során tapasztalt profizmus és alapos munkavégzés megerősítette bennünk, hogy jól döntöttünk. Mindenkinek bátran ajánljuk Timi VIP ügyfélélmény auditját!
Gajdács Réka
Frozen Mango Media
Ügyfélélmény mentoring
Az ügyfélélmény audit után, de attól függetlenül is dönthetsz úgy, hogy segítségre van szükséged ahhoz, hogy a meghatározott javaslatokat be is építsd a vállalkozásod mindennapjaiba. Ehhez folyamatos úton tartást, kapcsolattartást, rendszeres támogatást kapsz.
Kattints a lenti gombra és vedd fel velem a kapcsolatot!
Helyszíni Ügyfélélmény audit
Multinacionális vállaltok vagy olyan nagyobb cégek számára ahol fontos az iroda vagy üzlet megfigyelése is, lehetőség van helyszíni ügyfélélmény auditra is. Ebbe beletartozhat a dolgozók bevonása is, a vásárlási folyamat helyszíni megfigyelése stb.
A megfigyelések és beszélgetések kiértékelését és a konkrét, cégre szabott, egyedi javaslat csomagot szintén egy második beszélgetés követi, ahol mindent pontosan átbeszélünk, így a megvalósítást akár azonnal el is kezdheted.
Kattints a lenti gombra és vedd fel velem a kapcsolatot!