2025.01.16. 10:00

MEGHÍVÓ ÉLŐ, INGYENES ONLINE ELŐADÁSRA

Hogyan építsd a vásárlóid bizalmát úgy, hogy többet és gyakrabban akarjanak vásárolni tőled?

Megmutatom, hogyan legyen kiemelkedő az ügyfélélmény a vállalkozásodban és mellette alacsonyabb a hirdetési költséged.

nap
óra
perc
másodperc

Jelentkezz az előadásra, ha érdekel, hogy:

☑️ Hogyan lehet egy megszerzett vásárlóból könnyen újravásárlót csinálni?

☑️ Mi a 3 legfontosabb ügyfélélményt javító eszköz, amit ha beépítesz a vállalkozásodba, akkor jelentősen növelheted a profitodat?

☑️ Hogyan tudsz jobb ügyfélélményt nyújtani, lényegesen több idő vagy pénz ráfordítása nélkül?

☑️ Hogyan növeld a kosárértéket úgy, hogy ne érezd azt, hogy „tukmálsz”?

☑️ Mik a legtipikusabb hibák a KKV szektorban, amivel  saját magad rombolod az ügyfélélményt, amit a céged nyújt?

+ Az előadás végén felteheted a kérdéseidet is! 

📅  2025. 01. 16. 10:00 – 11:30  ONLINE

Az előadás ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

Ha ez az időpont nem megfelelő számodra, de érdekelne az előadás, akkor REGISZTRÁLJ ITT!

Juttasd versenyelőnyhöz a vállalkozásodat, tedd meg az első lépést azonnal...

Vállalkozóként tudod, hogy a siker kulcsa az elégedett ügyfél? Most itt a lehetőség, hogy a vállalkozásod szintet lépjen! Csatlakozz az ügyfélélmény webinárra, ahol nem csak elméletet, hanem azonnal használható, gyakorlati tippeket is kapsz.  Tanuld meg, hogyan szerezz:

  • visszatérő vásárlókat,
  • növeld a bevételedet és
  • építs erősebb ügyfélkapcsolatokat!
Nagy Tímea - ügyfélélményspecialista

Ki vagyok én és miért kéne, hogy rám hallgass?

Nagy Timi vagyok, Ügyfélélmény specialista

Nagy Tímea vagyok, Ügyfélélmény specialista. Már akkor is kiemelkedő ügyfélélményt nyújtottam vállalkozóként, amikor még nem is ismertem ezt a kifejezést. Szívből jött és ez azóta sem változott.

11 évet dolgoztam multinacionális környezetben, amiből rengeteg inspirációt szereztem.  2019 óta vállalkozom és már 50+ elégedett ügyfél tapasztalhatta meg vagy tanult tőlem az ügyfélélményről.

Hiszem azt, hogy az ügyfeleinknek olyan kiváló ügyfélélményt kell nyújtani (legyen az akár termék vagy szolgáltatás), aminek én magam is örülök (örülnék). 

Szeretnék segíteni neked, ha úgy érzed:

  • lehetnének elégedettebbek az ügyfeleid,
  • ha kevesen térnek vissza hozzád, hogy újravásároljanak,
  • ha szeretnél magasabb árú csomagokat eladni a vevőidnek,
  • vagy ha egyszerűen csak látod a potenciált abban, hogy kifejezd az ügyfeleidnek, hogy fontosak számodra.

 

Kattints a lenti gombra, jelentkezz és találkozzunk az előadáson!

Visszajelzések

Szeretném megosztani pozitív tapasztalatainkat a VIP Ügyfélélmény audittal kapcsolatban, amit nemrégiben vettünk igénybe Timitől. A szolgáltatás rendkívül hasznos volt számunkra, mivel segített azonosítani és megoldani több problémát is, amelyek befolyásolták ügyfeleink elégedettségét és hosszabb ügyfél élettartamot eredményezhetnek. Az audit során kapott részletes elemzések és javaslatok révén sikerült már most jelentősen javítanunk az ügyfélélményen. Azért választottuk ezt a szolgáltatást, mert mert mi a Frozen Mango Médiánál hiszünk az innovációban és a személyre szabott megközelítésben. Az audit során tapasztalt profizmus és alapos munkavégzés megerősítette bennünk, hogy jól döntöttünk. Mindenkinek bátran ajánljuk Timi VIP ügyfélélmény auditját!

Gajdács Réka Frozen Mango Media

Timi grafikai tervezés és kivitelezés szolgáltatását vettem igénybe, többféle termékre. Készített nekem névjegykártyákat, a brandemhez illő e-bookot és annak prémium, keményfedeles könyv változatát, valamint céges prezentáció sablont is. Magas minőségi tapasztalatom van, ami ritka ebben a szakmában. Bármit kértem Timitől, mindig határidőre, magas minőségben jutottam hozzá és többet, jobbat is kaptam, mint amire számítottam. Bármikor, ha újabb kéréssel fordulok Timihez, azonnal reagál rá, ez nekem cégvezetőként nagyon megnyugtató. Ajánlom Timi grafikai szolgáltatatását ha megbízható és kreatív szakemberre van szükséged, aki tartja a megbeszélt határidőket és kiváló minőségű munkát ad át, ügyfélélménnyel megfűszerezve.

Püsök Zoltán Követeléskezelési szakértő az Inkasszó Akadémia alapítója

Timivel a BNI-ban ismerkedtünk meg, már az első benyomás is pozitív volt a személyiségét illetően, nem volt kérdés, hogyha eljön az idő, az Ő segítségét kérem. A Fejleszd Lelkesen Iskolaelőkészítő programom miatt kértem a segítségét. Az Ügyfélélmény audit során profi, teljeskörű szolgáltatást kaptam. Olyan dolgokra világított rá Timi, amelyek igazán nagy segítséget jelentenek a haladásban. A csomag amit kaptam, a teljeskörű kiértékelés és az eszközök - mindez baráti és Timire jellemző igen kedves hangulatban - olyan jól használható tudást ad, amit könnyen beépíthetek a napi vállalkozói munkámba. Köszönöm!

Czeglédi Ildikó Fejleszdlelkesen gyógypedagógiai segítségnyújtás, Iskolaelőkészítő online

Ez az előadás kifejezetten neked szól: